Järkytyin tänään, kun huomasin, että minulla on sosiaalista elämää. Siis myös koulun ulkopuolista. Härregud, minähän olen epäsosiaalisuuden ruumiillistuma, en tosin omasta tahdostani, ainakaan aina. Oli muuten aika pelottava hetki. Pitää näköjään alkaa miettimään tätä imagoa uudestaan. :)

Vappu. Siihen on vain reilu viikko enää jäljellä ja suunnitelmat on nada. Viiteen eri paikkaan on tullut kutsu, mutta yhden hylkäsin heti, koska siellä on vain juoppoja. Olen varma, että jos menen sinne, niin taas tulee jotain ongelmia. Viimeksikin tuli, kun olin sen tytön kanssa juhlimassa. Onneksi olen viikonlopun yksin, joten voin vetää oikein kunnon lärvit ja sekoilla kerrankin elämässäni. Toivon vain, että Herra X olisi myös paikalla, hän kun  tuntuu pitävän lievästi alkoholisoituneista tytöistä. Tai niiden kanssa se ainakin liikkuu. Heaven knows why.