Mitä tulee, kun yhdistää vaate/kenkä/laukkuhulluuden ja rahattomuuden/säästäväisyyden? Sellainen tapaus, joka tekee itse, teettää tutuilla ja hankkii kirppareilta. Ja tietty metsästää alennuksia! Minä olen juuri sellainen tyttö. En tykkää kauheasti kierrellä kaupoissa, koska en yleensä löydä itselleni sopivia vaatteita. SPR:n Kontti on sen sijaan aarreaitta. Puolet vaatteistani on sieltä. Hinnat ovat kohtuullisia ja vaatteet hyvä kuntoisia ja sen lisäksi rahat menevät hyvään tarkoitukseen. Kerran löysin D&G:n punaisen pitkähihaisen paidan Kontista kahdeksalla eurolla. Vieläkin harmittaa, etten ostanut sitä ja joku muu ehti sen napata. Siinä oli vielä kaupun laput kiinni ja kaikkea.

En ole koskaan ajatellut, että olisin kiinnostunut vaatteista tai muodista, mutta tarkemmin asiaa mietittyäni huomasin, että niinhän se vain on. Tiedän, mikä on muotia ja tiedän, minkälaiset vaatteet minulle sopivat. Miksi en kuitenkaan käytä tätä tietoa hyväkseni? Koska olen laiska. En viitsi nähdä vaivaa. Ja sitten vielä ihmettelen, mikseivät pojat huomaa minua! Tyhmä tyttö. Onneksi asia on helposti korjattavissa. Tästä päivästä alkaa muodonmuutos. Se ei ole mikään pikku projekti, mutta aion kerrankin käyttää tahdonvoimaani ja muuttua. It's gonna be hard but I can make it!