Sanokaa ihmiset, millaiset vaatteet pitäisi olla Oulussa n. 19-21 illalla, ulkona. Jäätyykö siellä t-paidassa ja hupparissa? Anyone? Olen huono pukeutumaan sään mukaan, siitä todisteena aina jäiset sormet ja paleltuneet korvat. Puhumattakaan siitä, että varpaat jäätyy, kun on liian kesäiset kengät (mielellään lenkkarit 30 asteen pakkasessa).

Sain tänään tunnustusta koulussa. Äikän opettaja sanoi, että olen ryhmässämme se, jolla kirjoittaminen sujuu parhaiten! Olin onnesta soikea. Muutenkin elämä hymyilee. Olin X:n kanssa samassa ryhmässä, kun teimme ryhmätöitä ja sain jopa suuni auki, mitä ei tapahdu normaalisti ikinä. Tiedän kyllä, ketä saan siitä kiittää. Vielä kun tietäisin, miten osoittaisin kiitollisuuden. Kyseessä kun sattuu olemaan poika. Ja vielä kiva poika, johon voisin ihastua (no en ehkä), jos se ei seurustelisi.

Syvävenyttelyssä oli kivaa, vaikka se olikin yllättävän rankkaa ja aiheutti alemmuuskomplekseja. Olen luonnostani aika notkea, mutta eipä sitä kyllä tuolla huomannut.

Olen miettinyt tätä blogia. Aikaisemmin pelkäsin hirveästi, että joku tuttu tunnistaisi minut ja saisi tietää jotain sellaista, mitä en halua kaikkien tietoon, mutta toisaalta en halua sensuroida kirjoituksiani persoonattomiksi. Onko sillä oikeasti väliä, jos joku löytääkin tämän ja ajattelee, että "jaa, tämähän on *piip*:n blogi". En silti aio julkaista tässä mitään henkilöiden nimiä, suotakoon lähipiirillenikin yksityisyytensä. Oman nimeni kanssa asia on tietenkin aivan eri, mutta ketäpä sekään kiinnostaisi. ;) Arvauksia saa muuten esittää! Olisi kiva tietää, minkä nimiseksi ihmiset minut kuvittelevat. :)