Nyt tuntuu siltä, että irtisanon 14 vuoden ystävyyden. En vain jaksa tuota samaa paskaa enää. Mutta kuitenkin, 14 vuotta on pitkä aika pienen ihmisen elämässä. Pitkä aika hyväksyä se tosi asia, että toinen vain käyttää mua hyväksi. Enpäs sitten olekaan enää väleissä oikein kenenkään lapsuudenkaverini kanssa. Vika täytyy siis olla minussa. Tässä tapauksessa ei ole, mutta ehkä muissa. Selitän (oman versioni) tapahtumista, jotka johti tähän ja muihin välirikkoihin.

Aloitetaan tästä tuoreimmasta, tai siis tulevasta. Olen tuntenut tämän tytön aika lailla täsmälleen 14 vuotta. Siitä asti, kun tutustuimme ja varsinkin yläasteella tämä tyttö on ollut hyvä kaverini, varsinkin jos minulla on ollut tarjota jotain sellaista, mitä hän haluaa. Eli siis suomeksi sanottuna, jos pystyn järjestämään kyydin/majoituksen/liput/jotain muuta kivaa. Vähitellen vain alkoi tuntua, että minut kutsutaan mukaan vain sen vuoksi, että minulla on sukua ympäri Suomea ja voin toivottavasti hankkia majoituksen. On se muutenkin aika urpo tyyppi. Usuttaa ihmisiä toisiaan vastaan, puhuu paskaa seläntakana ja on ehkä maailman itsekeskeisin ihminen, tai ainakin niistä, jotka minä tunnen.

Elämäni ensimmäisen (ja viimeisen) bestiksen kanssa välit meni lopullisesti poikki useampi vuosi sitten sen vuoksi, että hän ja eräs toinen valehtelivat eräälle kolmannelle henkilölle sanomisiani ja saivat noin 30 ihmistä väliaikaisesti vihaamaan minua. Ja kehtasi vielä päin naamaa väittää, että olin sanonut juuri niin kuin hän väitti. Nyt ollaan puheväleissä taas ja liikutaan jonkun verran samoissa porukoissa, mutta en enää IKINÄ luota siihen.

Muiden kanssa vain jotenkin yhteys katkesi.

Menee muuten ulkoasu vaihtoon, en saa sivulaatikoita näkymään tässä. Voi olla kyllä omaa tyhmyyttäkin, mutta silti.

Olisi vapaaehtoistyötä tarjolla muutaman viikon kuluttua, mutta en tiedä pystynkö menemään, kun tapahtuma on reilun 20 km päässä täältä ja porukat on matkoilla, joten pitäisi olla vahtimassa mummia ja koiraa.

Oli tässä viikonlopussa jotain positiivistakin! Olin hei kuulkaa katsomassa NEGATIVEA! On muuten livenä sairrrrrraan hyvä. Mitä nyt Jonne melkein talloi mun sormet ja ilma oli kylmä kuin jääkarhun takapuolessa. Ja löysin Prismasta sellaisen kivan leffan, jota oon ettinyt ihan mielettömän kauan. New York, I love you. <3 Bradley <3 On siinä Ethan Hawkekin. Ja joku Orlando Bloom, pyh!

Tällä viikolla olen siis
*ollut kuumeessa
*ollut vittuuntunut
*nähnyt hyviä bändejä!
*saanut 3 hajuvettä (DKNY, E. Arden & Eternity)
*eksynyt
*ottanut kuvia uudella kameralla