Huomenna psykan koe, yritän korottaa ykkösvuoden vitosen ainakin kasiin. Muuten huominen onkin aika rento päivä, yksi tunti koulua.

Tässä teille taas 10 asiaa minusta:

1. Olin ennen purkka-addikti, mutta enää en ole
2. Olen katsonut nyt aika paljon elokuvia, varmaan jotain 20 viimeisen kuukauden aikana. Huomasin, että tykkään leffoista. Paljon.
3. Käsitin vasta eilen, että opiskelen neljää vierasta kieltä. Olen vähän hidas.
4. Minulla on krooninen pakko yrittää tehdä vaikutus opettajiin, varsinkin niihin, joista pidän.
5. Olen oikeasti kauhea bitch.
6. Ärsyttää, kun kaverit pitää mua tosi fiksuna ja olettaa, että tiedän kaikesta kaiken.
7. Tykkään väitellä ihmisten kanssa ja kärjistää provoidakseni.
8. Sanoin eilen ainakin 8 kertaa "absoluuttinen totuus"
9. Käytän sivistyssanoja puheessani luontevasti ja se ärsyttää kavereita. Niiden mielestä brassailen älykkyydelläni.
10. En vieläkään tunne oloani täysin luontevaksi tyttöporukassa, ne ottaa niin herkästi itseensä kaikki sarkastiset kommentit ja vittuilut.

Että sellasta tällä kertaa.

Day 21: A Place You See Yourself In 5 Years
Day 22: Favorite Website
Day 23: Favorite Boy Name
Day 24: Favorite Athlete From Your Favorite Sport
Day 25: Guilty Food Pleasure
Day 26: Favorite Form Of Exercise
Day 27: Favorite Television Program
Day 28: A Picture Of What You Wore Today
Day 29: Something that inspires you.
Day 30: A Song I Wish I Knew The Words To

Jos pääsen Skotteihin lukemaan englantia ja saksaa, niin olen luultavasti siellä vielä, koska se opiskelu kestää 5 vuotta vaihtarivuoden takia. Jos päädyn opiskelemaan jotain muuta, niin oon kuitenkin luultavasti opiskelemassa tai ehkä vapaaehtoistyössä Intiassa. Heaven knows. Hyvä jos tietäsin edes, missä olen ensi vuonna.