Day 29: Something that inspires you.
Day 30: A Song I Wish I Knew The Words To

Musiikki. Erilaiset lyriikat ja rytmit. Olen oikeasti henkeen ja vereen pianisti ja tarkastelen musiikkia pianon takaa. Harmittaa kun soittotaito on päässyt rapistumaan, vaikka pianon omistankin. Pitäisi ryhdistäytyä ja soittaa vähän useammin, mutta kun tuntuu ettei ole aikaa. Mutta musiikkifriikki olen siis. :) Joskus haaveilin laulajan urasta, mutta sitten käsitin, että en varmaan uskalla ikinä antaa niin paljon itsestäni. Lauleskelen siis vain omaksi huvikseni ja kuorossa. Onneksi molemmilta puolilta on periytynyt tuo musikaalisuus, laulutaito ja rytmitaju. On noista vanhemmista jotain hyötyä sentään ollut.

Päivän 10 faktaa:
1. Matikan tunnilla lasken minuutteja tunnin loppuun
2. Nukun keskimäärin 7 tuntia ja olen aina väsynyt
3. Innostun joskus selittämään jostain asiasta, vaikka muuten olenkin aika hiljainen.
4. Kaipaan partioaikoja ja sitä yhteishenkeä
5. En aina lota omaan arvostelukykyyni, varsinkaan itseäni koskevissa asioissa
6. Osaan seisoa käsilläni
7. Joogaan, koska siitä tulee hyvä olo
8. Olen aika kunnianhimoinen enkä tyydy vähään
9. En ole kokenut asuinpaikkaani ikinä kodiksi, kotini on naapurikaupungissa, täällä olen vain vierailulla
10. Haluan toteuttaa unelmani, enkä edes ajattele asettuvani aloilleni ja unohtavani turhat höpötykset

Löysin viime yönä yhden vanhan runoni ja kirjoitin kaksi uutta.

Surusiipi (tämä on varmaan jostain ysiluokan ajalta, ainakin angstista päätellen)
Raskaat askeleet painavat siipeni alas
katukivetykseen ne pirstaloituvat värähdellen
kuin unenomaisesti, minä itken
Helmiäiskyyneleet kastelevat uuden mekkoni
kangas repeytyy helmasta naulaan
parsin sen hopealangalla
tuskastani kehrätyllä.

Sitten ne uudet

Raise your voice
I can't hear you
sing that song
you know the words
of your soul

&

14.10.2010 01:37

Elämäni elämättömyys
lausumatta jääneet sanat
kosketus, jota et tunne
kyyneleet sisään valuneet
ne ovat osa minua.


Joo, ei taida ihan mitään Eino Leinoa tulla. Piti kirjoittaa jotain kuitenkin, kun alkoi niin ahdistamaan tulevaisuus. Mikä musta tulee isona? Kuka mä olen? Onko maailmassa oikeasti joku, joka rakastaa mua? Ja mistä hemmetistä löydän sen?

Vastauksia kaipaa
miss nobody