Sain tänään koeviikon lukujärjestyksen ja lintsasin toisen uskonnon tunneista. Ei mitään uutta auringon alla. Ihan kivan näköisiä päiviä näyttäisi olevan, vaikka kaikki kokeet alkaakin 8.30 (dislike). Kivaa on etenkin se, että on pitkä viikonloppu. Vähemmän kivaa on, että koeviikko alkaa enkulla. Onneksi ei sentään saksalla. Siihen haluan panostaa niin paljon kun mahdollista. Oikeastaan mun pitäisikin olla lukemassa sanoja. Tein sentään läksyt ja lueskelin jo yo-tekstivihkoa. Viikonloppuna teen sen yo-vihkon ja kirjoitan viimeiset aineet. :]

Olen koukussa Lumosityyn. Ja ABDC:n 5. tuontantokausi on katselussa. Love it. Tykkäsin neloskaudella eniten Afroborikesta. Ja kolmoskaudella mun lemppari on Dynamic Edition. Olen salaa ihan tanssihullu. Mutta tanssin mielummin yksin omassa huoneessani kuin muiden läsnäollessa. Kuvittelen aina, että muut dissaa, jos teen jotain. Kun en oo tarpeeksi hyvä. Missään. Haluaisin, että joku ois kateellinen ja ihailis mua, mutta turha toivo.

Ääh, haluan pitemmät ja paksummat hiukset. Kyllähän nää näyttää ihan kivalta lyhyinä, mutta haluaisin vähän tyttömäisemmän tyylin.



Tuo on vaan hieno.



Me gusta.



Tämä on übersöpö. Ihanaihanaihanananannaaa...



Tuo on niin totta. Mulla on selkeästi parempi pää kuin sydän. :D

Sisko tulee viikonloppuna. Kiva. -.- Ärsyttää, kun äiti on heti ensimmäisenä rapostoimassa kaiken Siskolle ja yleensä unohtaa sitten kertoa ne jutut mulle, vaikka minä ole se, jonka täytyisi tietää esim. mummin lääkitykseen liittyvät muutokset. Mutta kun ei se näköjään kykene ajattelemaan muita kuin Siskoa. Että kiitti vaan taas ei mistään. Onko Sisko se, joka joutuu joka VITUN viikonloppu istuun kotona, kun vanhemmat huitelee ties missä perseessä? No ei. Vittu en voi edes suunnitella arki-illoiksi mitään, kun ei ikinä tiedä, onko noilla jotain kokouksia tms. Parhaassa tapauksessa kuulen niiden menoista 2-3 päivää etukäteen, pahimmillaan siinä vaiheessa, kun ne lähtee.