Kuuntelen tässä Spotifystä Gleen soittolistaa ja odottelen, että toinen kone saa poltettua Gossip Girlin toisen tuotantokauden, Pretty in Pinkin ja pari jaksoa Madagascarin pingviinejä dvd:lle. Oli sekin sähläystä. Mulla on täällä tällä hetkellä 4 konetta, 2 pöytäkonetta ja 2 läppäriä. Ensin siirsin Gossip Girlit toimiston pöytäkoneelta Siskon pöytäkoneelle ja nyt poltan ne Siskon koneella, kun sillä on polttava DVD-asema. Sitten katson ne tältä äidin läppäriltä, kun toimiston kone sammuu, jos yritän sillä katsoa ja Siskon koneeseen pitäisi asentaa kaiuttimet, jos haluaisin siltä katsoa. Omalla läppärilläni en viitsi katsoa, kun siinä on niin pieni näyttö. Meidän perhe kuulostaa varmaan kauhean rikkaalta, kun meillä on yhteensä 3 läppäriä (mulla, Siskolla ja äidillä) ja 4 pöytäkonetta (toimistossa, Siskolla ja molemmilla veljillä). Oikeasti toimiston kone ja Siskon kone on koottu veljien entisten koneiden jämistä, kun ne ostaa kesätyörahoista aina uusia osia koneisiinsa. Siskon läppäri on yliopistolta lainattu ja myöhemmin lunastettu omaksi, äidin läppäri on ammattiosaston entinen ja mun läppäri on lahja mummilta.

Ylitin tänään itseni sosiaalisesti. Ensinnäkin menin aamulla istumaan yhden tyttöporukan kanssa. Mun yksi hyvä kaveri hengaa niiden kanssa aika paljon, koska sillä on mennyt muiden kanssa välit poikki. Oon varmaan selittänyt sitä juttua. Sitten tuossa iltapäivällä kävin just sen kaverin luona kahvilla pitkästä aikaa ja suunniteltiin baarireissua. Onko vähän köyhää, jos vapaa-ajalla ainoa yhteinen tekeminen on ryyppäämistä?

Tänään on ollut aika hyvä päivä. Oon ollut pirteä huonosti nukutusta yöstä ja selkä- ja kynsisäryistä huolimatta. Järjestin jopa vaatekaappini paitahyllyn, kun en taaskaan löytänyt mun lemppari t-paitaa. Lisäksi löysin Siskon kaapista kivan sinisen paidan, jonka aion sosialisoida, kun se ei sille enää sovi. Ainoa harmittava takaisku oli, kun huomasin feispuukista, että mun elämän mies seurustelee. Ei se oikeasti ole mun elämän mies, pikemminkin entinen sellainen. Valitettavasti. Miksi joidankin ihmisten kanssa välit väljähtyy? Siis sellaisten, joista tykkää tosi paljon? Mietin joskus, ajatteleekohan ne, joiden kanssa oon joskus ollut läheinen, mua koskaan. Mulla ei kyllä ole tapana kauheasti katua menneitä, mutta joskus sitä miettii, millaista ois, jos jotkut asiat ois menneet toisin.

Haastan teidät nyt laittaan kuvia lempivaatteistanne!
Mun mielestä lempivaatteet kertoo ihmisestä aika paljon. Lupaan laittaa kuvia omistani seuraavaan postaukseen. Sen verran voin sanoa, että olen hulluna farkkuihin ja omistan niitä tällä hetkellä ainakin seitsemät. Lisäksi tykkään huppareista, siis sellaisista, joissa EI ole vetoketjua. Yritän laittaa kuvia myös mun lempiasuisteista. :)

Nyt alan katsomaan Pretty in pinkiä, tässä teille pari kuvaa, jotka kuvaavat mun tämän hetkistä fiilistä hyvin.