Lupasin eilen kuvia lempivaatteistani, joten saamanne pitää. Täytyy kuitenkin varoittaa, että kuvien laatu ei ole kovin hyvä. Ja kopioiminen on tietysti kiellettyä.



Mun lempifarkut. Ostin ne aika vasta kirpparilta. Merkiltään ovat Gap ja malli on Curvy flare. Kokoa en paljasta. :D Jos kiinnostaa, zoomatkaa.



Lontoosta ostettu t-paita. Ihana.



KappAhlista pari vuotta sitten ostettu tunika. Tykkään tästä ihan hirveästi, vaikka se onkin aika avonainen edestä, siis suomeksi sanottuna kaula-aukko on aika iso.



Ihanin huppari ikinä. Tykkään etenkin väristä. :)



Laukku, jonka löysin syksyllä kirpparilta. Tosi kätevän kokonen ja muutenkin kiva.



Mun kalleimmat kengät, Tapaksen saappaat. Mekasta ostetut, parin vuoden takaa. Tuo väri on jännä, kun se on vähän sellanen violettiin vivahtava tummanharmaa. Mun ylppärimekon hameosa on samanväristä kangasta. Tai siis tulee olemaan sitten joskus, kun se valmistuu. :)



Kirpparilöytö tämäkin. Sopivan kokoinen baarilaukuksi.



Sama toiselta puolelta.



Yllätys yllätys, myös tää on kirpparilta. Väri on ihana ja tuo sopii mulle täydellisesti. Kevättä odotellessa täytyy tyytyä vaan katselemaan.



Mun ainoa juhlamekko. Äiskän tekemä, se teki mulle tämän ysin päättäjäisiin. Ja, kuten kuvasta näkyy, se mahtuu edelleen. Btw, ei mun jalat oikeasti ole noin omituisessa asennossa. Se vaan näyttää siltä. :D



Tuossa näkyy vähän paremmin nuo kirjailut. Ja värikin oikeastaan. Mun iho näyttää omituisen väriseltä. :D


Siinä niitä nyt oli. Ei mitään eläinkuosia eikä mitään, tuotin varmasti pettymyksen. ;D

Hei, mulla on muuten huomenna synttärit. Viimeinen teinivuosi alkaa! Iik, sitten pitää aikuistua, vai pitääkö? Aikuistumisesta puheen ollen kävin katsomassa Kuopaksen sivuilta asuntoja ja haaveilin Kuopioon muuttamisesta. Se on ihana kaupunki, varsinkin kesällä. Kattelin myös Kokkolasta opiskelija-asuntoja, mutta sieltä on kuulemma tosi vaikea löytää. Onneksi sitä ehtii murehtia myöhemminkin. Nyt oottelen vaan päätöstä sieltä Skotlannista.