http://weheartit.com/entry/6872807

Huomenna kaupunkiin. <3 Mulla on aika kulmien muotoiluun ja kestovärjäykseen aamupäivällä ja sitten pitäisi käydä ostamassa kangastusseja ja kalkkeeripaperia. Lisäksi ostoslistalla olis meikkisiveltimiä, meikkivoide, kynsilakka ja jotain penkkarirekvisiittaa. En kyllä tiedä viitsinkö kaikkea ostaa, mutta noi kaksi ensimmäistä on pakko. :)

Vähän ajatus jäässä, väsyttää ja ottaa päähän. Tais viedä eilinen zumba kaikki voimat. Tekis mieli lähteä baariin ja vetää kunnon kännit ja sekoilla. Mutta kun ei ole rahaa. Tai siis on, mutta ne pitää säästää johonkin ihan muuhun. Kuten esimerkiksi Maltan matkaan. Ei Malta oo ainoa vaihtoehto, mutta siellä ois varmaan tarpeeksi lämmintä toukokuussa. Sopivasti ylppäreitä varten saa rusketuksen. :D

Kymmenen faktaa:
1. Olen oikeasti aika kermaperse
2. Tykkään kuoharista :DD
3. Ärsyttää, kun ihmiset on niin helvetin tekopyhiä
4. Ja ärsyttää, kun ihmiset ei ota vastuuta
5. ...ja puuttuu asioihin, jotka ei niille kuulu
6. Inhoan ihmisten tapaa vähätellä itseään (vaikka teen sitä itsekin)
7.  ...ja kehujen kalastelua myös
8. Mua ärsyttää myös isäni tapa väännellä sanoja
9. En ole hyvä missään, mikä vaatii kädentaitoja
10. Kaipaan enemmän aitoja ihmisiä ympärilleni

Tuli tuosta tekopyhyydestä mieleen, kun kaverin kanssa puhuttiin jostain ja sanoin sitten, että oon katsonut Gossip Girlin kolmoskautta ja kaveri nauroi ja sanoi, että se on aika pinnallinen sarja. Sitten myöhemmin tämä sama kaveri vaahtosi toiselle kaverilla Martinan ja Eskon huoltajuuskiistasta ja Sinkkuelämän käänteistä. Olenko ainoa, jonka mielestä kaverin käytös on lievästi ristiriitaista. En tiedä onko sillä vaan pakkomielle dissata mua. Se ei lue kauheasti kirjoja ja minä tunnetusti en paljoa muuta teekään. Tuli sitten jostain hömppäkirjasta puhetta ja totesin lukeneeni sen ja kommentti oli "Niin sähän luetkin sellasia kirjoja" ja äänensävy oli hyvin alentuva. Teki mieli huomauttaa, että luen myös klassikkoja, dekkareita, elämänkertoja, melkein mitä vaan. Ja miksi mun pitäisi puolustella kirjavalitojani? Tai yhtään mitään valintoja. Ehkä aiheutan sille alemmuuskomplekseja. ;D

Hauskaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!