Esseekoe meni miten meni, hyvältä ainakin tuntui kokeen jälkeen. Lähdin siinä puoli kahdelta kirjoitettuani about 500 sanaa tehtävästä nro. 12, josta toivottavasti ei kovin moni ole kirjoitellut. Aluksi oli vähän ajatus tahmea eikä oikein irronnut mitään järkevää saati sitten lukukelpoista, mutta vähän aikaa aineistoja lueskeltuani tulin siihen tulokseen, että tostahan mulla on jopa jotain sanottavaa, kun noissa seurakunnan hommissa olen pyörinyt ja uskonnontunneillakin ollut jopa hereillä. Tehtävässä piti siis pohtia uskonnonopetusta ja aineistona oli Kirkko ja kaupunki -lehdessä julkaistu artikkeli. Toivottavasti sensori tykkää tekstistä, kaikkeni annoin ja sen täytyy riittää.


weheartit.com/entry/7923574

Näin viime yönä kyllä puolipainajaista äikän kirjoituksiin liittyen: tekstitaito tuli 1,1,1 rivillä takaisin lautakunnasta, mutta esseestä sain täydet. Toivottavasti esseen suhteen ois enneuni! :D En kyllä oikein usko, mutta riittäs se 55 pistettäkin oikein hyvin.


weheartit.com/entry/7923600

Mun kännykkä alkaa olla siinä pisteessä, että se sanoo työehtosopimuksen irti. Akku on jo ihan surkea, joka päivä pitää ladata. Sen lisäksi puheluissa on alkanut olla häikkää ja välillä näyttö jumii. Eli uuden puhelimen etsintä on käynnissä. Nokian C3 vaikuttais aika kivalta eikä hintakaan oo mikään ihan kauhea. Pitää käydä kattelemassa vielä kaupungissa valikoimia, koska en viittis alkaa tilaan jostain kaukaa. Harmi, että mun varapuhelin katosi Lontoossa, oisin voinut ottaa sen muuten käyttöön.


weheartit.com/entry/7923646

Tänään on luvassa vaateinventaario ja Kontti-pussi(e)n täyttö. Päätin luopua kaikista vaatteista, joita en käytä enkä tule käyttämään. Pitää tehdä tilaa uusille vaatteille. ;) Yksi kaveri aikoi kevät siivota kaappinsa ja luopua kaikista ihanista vaatteista, joihin ei enää mahdu. Sattumalta ne on suurinosa mun kokoa, joten avuliaana ihmisenä lupauduin ottamaan ne itselleni. Voi kyllä olla, että ne kaikki ei mulle sovi, kun tää kaveri on sellaiset 10 senttiä lyhyempi kuin minä, mutta jos kuitenkin jotain.


weheartit.com/entry/7923683

Tänään en lue biologiaa, se saa jäädä huomiseen. Kaveri ei ole kuulemma lukenut paljoa yhtään, joten olen sentään paremmissa asemissa kuin se. Ei saisi ajatella noin, mutta koska olen huono ihminen, niin ajattelen juurikin noin. Paheksukaa. Meillä on kai joku ikuinen kilpailu siitä, kumpi on parempi. Tai ainakin hänen osaltaan on, mua ei kauheasti kiinnosta suurimman osan aikaa. Muutenkaan ei jaksa aina ihan hirveästi tuo koulu kiinnostaa. Sinänsä opiskelu kiinnostaa, mutta haluan opiskella sellaisia juttuja, mitä tunneilla ei opiskella. Jotain tähtitiedettä, Italian historiaa, politiikkaa, mitä vaan.


weheartit.com/entry/7924482

Nyt sinne kaappiin. Jos musta ei kuulu hetkeen, olen hautautunut vaatekasan alle. Saa tulla pelastaan!

p.s. X ei ole käynyt mielessä pitkään aikaan enkä oikeastaan ole enää kiinnostunut siitä. Jippii!