Kävin eilen hoitamassa asioita ja tosiaan tuli siellä työkkärissäkin poikettua. Mun suunnitelman pitäisi onnistua, pitää vielä koulun loputtua käydä juttelemassa työkkärin nuorisoneuvojan kanssa. Nyt alkaa alkaa sitten armoton paikan metsästys. Eiku oikeasti aattelin heittää entiselle pomolle sähköpostia ja kysyä, josko se huolis mut taas vaivoikseen. Ainoa ongelma tässä on se, että saan vaan jotain 550 euroa / kk ja vuokra on kuiten 250 euroa. Onko kellään tietoa, onko mahdollista saada sossusta rahaa? Mun veli ainakin saa, kun se opiskelee työmarkkinatuella. Siis sossu maksaa sen vuokran.

Nyt voikin alkaa katteleen lentoja. :) Mulla on melkein 500 säästössä ja puhelimen oston jälkeen jää vielä sen verran, että voi jonkun lyhyen reissun tehdä. Käydä ottamassa vähän väriä ennen ylioppilasjuhlia. Vois pyytää kummeilta sponsorointia. :D

Edelleen on joku osa-aika homma hakusessa. Muuten kuolen tylsyyteen ennen kesää. Pitää varmaan alkaa hengaileen koululla. No ei, niin epätoivoinen en sentään oo. Enhän?

Eilen illalla/yöllä juttelin Omeglessa yhden kreikkalaisen eläinlääketieteen opiskelijan kanssa. Tai se ainakin väitti olevansa kreikkalainen ja eläinlääkiksessä. Niistä tyypeistä ei kyllä koskaan voi tietä. Oli ihan kiva, kun kerrankin löytyi joku sellanen, joka halus jutella ihan normaaleista asioista eikä vain vinkunut virtuaalipanoa. :D Vaikka oli siellä niitäkin...Toinen kiva tyyppi oli sellanen jenkki, jonka kanssa puhuttiin kulttuurieroista ja matkustamisesta.

Perjantaina vaalitelttaan töihin, keitteleen kahvia ja jauhaan paskaa. Mun ehdokaskin tulee sinne. Tai siis se, jota aion äänestää. Oli muuten hauska, kun tein Hesarin vaalikoneen ja sen mukaan oon sellainen puna-vihreä. Ja se tarjos mulle tota mun ehdokasta ja sitten yhtä Vihreiden tyyppiä, jota voisin äänestää, jos se vaihtais puoluetta. :D