Kävin eilen hakemassa tutulta pyörän lainaa, koska oma pyöräni on muilla mailla vierahilla tai jotain. Pitäis vaan pumpata ilmaa renkaisiin ja vähän säätää. Tänään ois tarkoitus lähteä kaupungille hillumaan yhden kaverin kanssa ja aattelin, että vois käydä samalla ostaan hiusvärin. Oikeastaan pitäis käydä kampaajalla, kun mun hiukset on niin ärsyttävät. Haluaisin sellaiset kermatoffeen väriset hiukset, mutta jos ostan just oikean väristä hiusväriä, niin se menee sellaiseksi ihmeen punaseksi, koska mun hiukset vetää kaikki värit punaisiksi. Tyhmät hiukset.

Nyt oon saanut kaikki koulujutut alta pois ja täytyy vaan istua ja odottaa niitä lopullisia tuloksia. Arvatkaa ottaako päähän! Ei viitsis joka päivä lähteä kaupungille, ei oo töitä, kotona lähtee järki. Jos sitä oikeasti lähtis jonnekin ulkomaille viikoksi. Nyt näkyi olevan ainakin Kyprokselle ja Alanyaan suht halpoja äkkilähtöjä. Mun ehdoton maksimi on 200 euroa, sen enempää en oo valmis pistään äkkilähtöön, koska toisaalta sieltä Tukholmasta pääsee edelleen tosi halvalla Saksaan. Voi olla vaikea valinta edessä. :D

16: Kuva kännykästäni


weheartit.com/entry/7907985

Mulla on siis samanlainen übersöpö Samsung. :)

17: Kuva lempihedelmästäni


weheartit.com/entry/9347584

Kiivit on sairaan hyviä, mutta oon niille vähän allerginen. :(

18: Kuva jostain, mitä haluaisin tehdä vielä ennen kuolemaani


weheartit.com/entry/9365240

Haluan matkustaa New Yorkiin (ja muutamaan muuhun paikkaan...)

19: Kuva lempihiustyylistäni


weheartit.com/entry/9365931

Tää oli vähän outo kysymys, joten vedin ihan hatusta tuon.

Hauskaa alkanutta toukokuuta!