Treffasin tänään yhtä niistä harvoista kavereista, jonka kanssa on tullut pidettyä yhteyttä yläasteelta asti. Se on nyt viimeistä vuotta lukiossa, vaikka aloitti mun kanssa samaan aikaan. Sillä vaan oli vähän rankkaa jonkun aikaa, eikä sitä pahemmin näkynyt koulussa silloin. Kävin siis koululla sitä moikkaamassa ja oli ihanaa, kun se oli niin innoissaan mun näkemisestä. Ehdittiin vaihtaa kuulumisia ja mulle ainakin jäi hyvä fiilis.


http://pinterest.com/pin/89799329/

En taida kauheasti puhua täällä kavereistani. Eihän niitä ihan hirveästi ole, siis sellaisia läheisiä. Oikeastaan uuden koulun myötä oon saanut yhden uuden ystävän ja se on suorastaan ihme. Olen varmaan joskus maininnut, etten tutustu uusiin ihmisiin helposti ja yleensä ihmisillä menee hermot siihen, että olen niin hemmetin hiljainen ja varautunut. Tää tyttö sanoi suoraan, että se viihtyy meidän luokalta parhaiten mun seurassa, koska oon niin hiljainen ja rauhallinen. Myös meidän luokan yksi miespuolinen tyyppi tuntuu viihtyvän mun seurassa. Se onkin niitä harvoja vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden seurassa pystyn olemaan oma itseni. :)


weheartit.com/entry/16027702

Jotenkin tuntuu, että mun on helpompi olla se ihminen, joka haluan olla, tuolla uudessa koulussa. Tai ylipäätään uudessa kotikaupungissa. Ei ole sitä menneisyyden taakkaa. Hah, kuulostanpas syvälliseltä! Mutta ihan vakavasti puhuen, kukaan ei oleta mun olevan tietynlainen, kukaan ei tunne mun taustaa eikä perhettä eikä tiedä millaista mulla on ollut ennen tätä. Eikä niiden tarvitsekaan tietää, ainakaan vielä. Voin ainakin hetken nauttia siitä, että voin olla kuka vaan. Onko teillä koskaan sellaista tunnetta, että haluaisitte olla joku ihan muu?


purplepaperline.tumblr.com/post/11392126850

Kaukokaipuu vaivaa taas. Ensilumesta aiheutunut riemu kesti vain pienen hetken, sitten syksyn tyly harmaus taas voitti. Onko siitä vain kaksi kuukautta kun oli viimeksi ulkomailla? Onko siitä vain kaksi kuukautta kun oli vielä yli 20 astetta lämmintä? Uskomatonta. Saan parin kuukauden päästä vähän ylimääräistä rahaa, jonka voisi periaatteessa käyttää matkustukseen, mutta en tiedä voittaako ärsyttävä järkevä puoleni taas. Sen näkee sitten. Jos jollakin on hyviä vinkkejä nojatuolimatkailuun, otan ne mielelläni vastaan! Mutta se täytyy sanoa, että Euro Trippiä en katso enää yhtään kertaa! :D


jegelskerlakris.blogspot.com/

Ajattelin jakaa teidän kanssa toivelistani. Se on ihan pieni ja vaatimaton! ;)
*Joku kiva hame
*DVD-soitin
*Henkilökohtainen stylisti
*Maailmanympärimatka
*Kaikki mun lempikirjat
*Joku joka tekis mun läksyt
*Joku joka aina soittais mun lempibiisejä
*Maailman rauha
*Loppu nälänhädälle
*Uus läppäri
Ja noin miljoona muuta asiaa. En jaksanut kirjoittaa tuon enempää, loppui kisakunto kesken. Syytän tätä sitkeää flunssaa, joka yrittää kovasti pysäyttää mut, mutta ei tule kyllä siinä onnistumaan. I'm unstoppable! Hehe.


glamourandpassione.tumblr.com/