Arina näki vaivaa ja etsi mulle kivan haasteen. Yritän saada postailtua varje dag, mutta katotaan, miten aika riittää. Nyt olen siis kotikaupungissa, kaverin luona siipeilemässä. Loma on vasta alussa ja elämä edessä. Tai jotain sinne päin. :) Tarkoitus olisi pyöriä kaupungilla, käydä leffassa ja ihan vain hengailla kaverin kanssa. Ottaa rennosti. Mutta siis se haaste.

Päivä 1 - Esittele itsesi.
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


Näin aluksi myönnettäköön, että inhoan tilanteita, joissa joudun esittelemään itseni täysin vieraille ihmisille. Siihen pitäisi olla jotkut tarkat säännöt, että kuinka paljon sitä kuuluu kertoa. Osa tuntuu jaarittelevan koko elämän tarinansa ja osa juuri ja juuri kertoo nimensä.

Minä olen siis Sancia, 19-vuotias amk-opiskelija Länsi-Suomesta. Nimeni ei oikeasti ole Sancia, mutta melkolailla saman tyylinen. Opiskelen ensimmäistä vuotta sairaanhoitajaksi, syytä ei kannata kysyä, koska en itsekään tiedä. Asun virallisesti kämppiksen kanssa, mutta käytännössä yksin, sillä kämppikseni ei ole suunnilleen ikinä paikalla. Koulun jälkeen yleensä hengailen kavereiden kanssa, katson tv:tä, surffaan netissä tai luen jotain kirjaa. Teen myös ssännöllisen epäsäännöllisesti vapaaehtoistyötä.

Perheeseeni kuuluu vanhemmat ja sisaruksia sekä sekalainen joukko eläimiä. Toinen vanhemmistani on kotoisin Itä- ja toinen Länsi-Suomessa, mutta ovat molemmat asuneet jo vuosikymmeniä pohjoisessa. Kummaa porukkaa. Olen itse asiassa perheen ainoa ei-pohjoisessa asuva jäsen tällä hetkellä.

Tykkään matkustamisesta, musiikista, kirjoista, elokuvista ja elukoista. Olen kiinnostunut politiikasta, historiasta, psykologiasta ja kielistä. Puhun sujuvasti suomen lisäksi englantia ja ruotsia, melko hyvin saksaa ja auttavasti espanjaa ja italiaa. Tavoitteena olisi oppia lisää espanjaa ja mahdollisesti arabiaa, sillä haluan johonkin avustusjärjestöön kenttätöihin.

Olen aika hiljainen ja varautunut, mutta kiinnostunut muista ihmisistä ja kulttuureista. Ärsyynnyn kohtalaisen helposti enkä voi sietää tyhmiä ihmisiä. Minulla on puolipitkät vaaleahkot hiukset (tietyssä valossa melkeinpä punaiset..), ruskeat silmät ja pituutta tarpeeksi tai liikaa, päivästä riippuen. Olen aika tylsän tavallinen, helposti unohdettava tapaus.


Siinäpäs se. Hauskaa alkanutta viikkoa!