Helou murut! Aioin päivitellä kuulumisia jo eilen, mutta jotenkin se päivä taas karkasi. Kummallista. Anyway, niistä pirskeistä: Mulla on super hauskaa. Ensin mentiin ottaan pohjia yhden tyypin luokse ja laulettiin vähän Singstaria ja sekoiltiin. Tai siis illan isäntä sekoili kaikkien muidenkin puolesta. Sitten siinä yhdentoista aikoihin siirryttiin baariin jatkoille ja tanssittiin neljä tuntia. Oli muuten halpa ilta: Join baarissa vain yhden shotin enkä sitäkään maksanut ite. Mutta joo, siellä olit sit yks ihan mukava tyyppi, jonka kanssa tanssin aika ison osan illasta ja sovittiin torstaille "treffit". Mun kaverit oli enemmän innoissaan siitä tyypistä, kun mitä itse olen, mutta kaverina se on ihan hauskaa seuraa. En kuitenkaan halua mitään sen kummempaa ainakaan tän tyypin kanssa.

Eilen tosiaan en ehtinyt koneelle, kun ensin piti olla koulussa ja sitten oli ne treffit ja sitten menin yhden kaverin luokse ja päädyttiin hindujen juhlaan (sori en muista sen nimeä..) yhteen ravintolaan ja olin kotona vasta joskus puolenyön maissa. Lisäksi tää kaveri tuli mun luokse yöksi ja valvottiin aika pitkään. Meillä oli aika hauskaa. :)

Huomenna on kolmannet pirskeet tälle viikolle, alkaa jo vähän käydä kunnon päälle! Taidan jättää juomisen väliin, koska oon vähän kipeä. Kokoonnutaan vaan luokkakaverien kanssa yhden tytön kotiin ja pidetään hauskaa. Ne on oikeastaan tuparit, koska se on ihan vasta muuttanut siihen asuntoon.

Pitäis kirjoitella pari rästissä olevaa esseetä loppuun ja lähettää ne opettajille, mutta ei yhtään inspaa. Ehkäpäs meen hetkeksi lepäämään ja katotaan sitten jaksanko tehdä koulujuttuja.

Hauskaa viikonloppua!