Uuh, oon jo aivan kypsä tohon harjoitteluun.

Viikonloppu oli kiva. Lauantaina näin kivoja ihmisiä ja tutustuin pariin uuteen tyyppiin. Juotiin kahvia, puhuttiin ja naurettiin älyttömän paljon. Illalla kävin vielä lenkillä pitkästä aikaa. Sunnuntai meni koirien kanssa touhutessa. Eilen sitten alkoi tuo harjottelu ja olin kyllä jo ekan päivän jälkeen aika poikki, vaikka en paljoa tehnytkään. Tänään sitten teinkin jo vähän jotain. Mua vaan ärsytti, kun osa niistä (lähi)hoitajista oletti, että pärjään yksin niiden vanhusten kanssa, mutta hei haloo, ei mulla oo mitään kokemusta. En ole tätä ennen IKINÄ syöttänyt/käyttänyt vessassa/tehnyt yhtään mitään niiden kanssa. Joo okei, siellä on kaks toisen vuoden lähihoitajsopiskelijaa, jotka osaa niitä juttuja ja joilla on kokemusta, mutta minä aloitim opiskelut 2 kuukautta sitten enkä todellakaan pärjää yksin. Lisäksi oon hirmu arka tekeen mitään, mitä en oo aiemmin tehnyt. Onneksi mun ohjaaja on mukava ja itekin aika vasta valmistunut.

Päivä 20 – Tässä kuussa


Tässä kuussa on tää harjottelu ja sen lisäksi luvassa on loppukuusta vähän lisää politikointia ja paljon junassa istumista.

Päivä 21 – Toinen hetki

Se hetki, kun käsitin, etten varmaan nää tiettyjä ihmisiä enää koskaan.

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua

Tähän vois tulla pitkä lista, mutta kerron nyt viis ekaa, jotka tulee mieleen. Elikkäs erinäisten maiden (mm. Kiina & Venäjä) ihmisoikeustilanteet, nälänhätä, rasismi, tahallinen välinpitämättömyyt tietyissä tilanteissa. Ehkä nää kertoo jotain mun ajatusmaailmasta.

Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin


Hetki Russell Howardia ja Jon Richardsonia kuunnellen. Koiran kanssa touhuilu. Musiikki.



Sain kuulla suru-uutisen tänään. </3 Ikävä on kova.