Olen viettänyt viimeiset neljä tuntia (heräsin ihan liian aikasin) Youtubessa seikkaillen ja haluaisin nyt listata omia videosuosikkejani. Yllä oleva Hunter Hayesin biisi pääsee ehdottomasti mun listalle. Tykkään tuosta If You Told Me To biisistä ehkä jopa enemmän kuin Storm Warningista. Sisäinen brittini vaati listalle kaksi äärettömän hauskaa videota

Charlie McDonnell (ehkä mun lempparibritti after all) yrittää puhua jenkkiaksentilla. Ekan kerran kun katsoin tuon, tipuin tuolilta. Niin hauska se on. Ja se toinen äärettömän hauska britti on Alex Day.

 

Alex ja Kristina katsoo My Little Ponya. Tämän videon katsomisen jälkeen mun oli toki pakko katsoa kyseessä oleva My Little Pony video. :DD

Briteitä täytyy vielä ehdottomasti mainita kaksikko, jonka jutuille ei voi kuin nauraa eli Russell Howard & Jon Richardson. Luin muuten tuossa jokin aika Jonin kirjan It's Not Me, It's You. Suosittelen lämpimästi. Samaistuin ehkä vähän liikaakin...

Musiikkipuolelta listalle pääsevät ehdottomasti Christina Grimmien Advice, Tiffany Alvordin Unforgettable ja Megan Nicolen B-e-a-utiful. Varsinkin tuota viimeistä oon popittanut aika paljon.

Top 10 listalle pääsee vielä kolme kanavaa: The Ellen DeGeneres Show (gotta love it), Paint / Paint Prime ja Aranda Vision (eli jenkkiversio Charlie McDonnellista :D).

Tällasta tänään, see you later, alligators!