Ensimmäinen lomaviikko vetelee viimeisiään, viisi jäljellä. Oon harrastanut vähän kotiseutumatkailua ja myös ulkomaanmatkailua. Suomeksi sanottuna kävin Ruotsissa, tarkemmin sanottuna mm. Ikeassa. Ostin kirjahyllyn. Ja pari muuta juttua. :D En näköjään pysty käymään Ikeassa ostamatta jotain. Like that's something new. Oon ihan shopaholic. Ihaninta on shoppailla kirjoja. Tilasin vasta Briteistä neljä kirjaa, joita oon himoinnut kauan. Oon vaan oottanut, että ne julkaistais Suomessa, mutta kun ei, niin ei. Onneksi on Book Depository!


KUVA

Kaveri pääsi Harvardiin. Jippii. Oon oikeasti onnellinen sen puolesta, mutta täytyy myöntää, että oon myös hemmetin kateellinen, koska mulla ei riittänyt kanttia lähteä ulkomaille. Ja muutenkin. Se on niin hemmetin fiksu (minä en), rikas (minä en), itsevarma (minä en) ja suosittu (no need to tell, minä EN). Joo ei mulla ole mitään alemmuuskompleksia. Jos sitä harrastais vähän shoppailuterapiaa, ettei aivan hautautuis itsesääliin. Mikään ei ole rumempaa kuin itsesäälissä rypeminen.