Me gusta esta canción.

Tänään on tullut kuunneltua paljon Taylor Swiftiä. Ja Hunter Hayesia. Ja Adelea. Vähän piristystä ja lohdutusta harmaaseen arkeen. :)

Olen jotenkin päätynyt tilanteeseen, jossa tunnen oloni erittäin epämukavaksi. Kaverini poikaystävä flirttailee minulle ankä tiedä, mitä pitäisi tehdä. En siis ole todellakaan kiinnostunut hänestä. Tyyppi siis kertoo ikävöivänsä minua ja kysyy, koska tavataan jne. Lisäksi tää tyyppi sanoi tänään, että mun pitäis kesällä mennä käymään sen luona. Se viettää kesän ulkomailla. Mitä mun pitäis tehdä? En halua loukata tän tyypin tunteita, koska tykkään siitä kaverina. Enkä todellakaan halua tällä kaverilleni sanoa mitään.

Miksi musta on kiinnostuneita vaan sellaset tyypit, joista en ole itse pätkääkään kiinnostunut? Eipä sillä, että mulla olis ketään kiikarissa. :D Meidän koulussa ei kauheesti ole miespuolisia opiskelijoita. Sosionomi puolella ehkä vähän enemmän kuin sairaanhoitaja/terkkari puolella. Tai no siis enkunkielisellä puolellahan noita jätkiä riittää, mutta jotenkin ei vaan kauheesti kiinnosta. Ei pidä sekaantua luokkakavereihin.


KUVA

Täytyy myöntää, että on yksi tyyppi, joka vaikuttaa kiinnostavalta. Ongelma vaan on se, että en tiedä siitä oikein muuta kuin nimen ja että se opiskelee jotain meidän amkissa. Mun yksi kaveri kyllä tuntee sen, mutta en oikein kehtaa alkaa siltä kyseleen. :D

Lähden tästä kohta kaverin kanssa ajeleen ja etsiin yhden tutun koiraa. Se on kuulemma karannut. Meillä ei oo kummallakaan parempaa tekemistä, joten voidaan aivan hyvin ajella koraa etsimässä. Ja käydä ehkä hakeen jätskiä siinä samalla...