Edellisestä postauksesta on aikaa. Jotenkin on vaan ollut niin hektistä koulun kanssa, etten ole jaksanut edes ajatella blogia. Maanantaina ja eilen kotiuduin vastan yhdeksän aikaan illalla, kun maanantaina oli tutor-juttuja ja eilen fysio ja jäin sitten sen jälkeen vielä salille ja kotimatkalla pistäydyin kaverin luona aiheuttamassa kaaosta. Tänään olin kotona JO viideltä. Pitäisi lukea huomiseen tenttiin, kirjoittaa kaksi esseetä ja yksi analyysi, mutta taidan jättää kaiken väliin ja vain olla. Ehkä katson TV:stä jotain, ehkä en. Ulkona on kyllä sen verran kiva ilma, että vois melkein lähteä lenkille vielä illan päälle.

Ensi viikolla on sitten vappu. Mun oli tarkoitus mennä perjantaina pohjoseen ja olla vappuun asti, mutta meillä onkin vappuaattona koulua, joten teen pikavisiitin vapun jälkeen pohjosessa. Perjantaina ois yhden kaverin läksiäisbileet, se lähtee muutamaksi kuukaudeksi muualle töihin. En tiedä meenkö, kun on vähän välit kireällä yhden toisen kaverin kanssa enkä halua pilata muiden iltaa sillä, että tapellaan sitten siellä. Eikä muutenkaan kauheasti huvita mennä sinne. Oon ihan tarpeeksi juonut tälle lukukaudelle.

Olen nyt virallisesti ihastunut. Paha juttu. Tää tyyppi, E, on tosi fiksu ja tosi kiva ja äärettömän hyvännäkönen. Kaikenlisäksi se on ainakin toistaiseksi sinkku. Oon sen kanssa jonkun verran tekemisissä koulun kautta, mutta kuitenkin aika harvoin. Enemmän sitä näkee opiskelijakunnan bileissä. :D Ää, miksi sen pitää olla niin ihana?

Mitäs teidän vappusuunnitelmiin kuuluu?