En ole kirjoittanut yli viikkoon blogia. Saatte pikakelauksen edellisen postauksen jälkeisistä tapahtumista.

Olin aika hukassa E:n kanssa vietetyn illan jälkeen (ja oon kai edelleen). Jotenkin vaan en pysty olemaan ajattelematta sitä jätkää. Se on mun unissa, jotka btw on aika levottomia. Aloin jopa kirjottaan ihan päiväkirjaa, että saisin selkiytettyä ajatuksiani. En muista koska oisin viimeksi ollut näin sekaisin jonkun jätkän takia. Ei mulla onneksi koko viikko ole mennyt vaan E:tä ajatellessa vaan oon saanut tehtyä koulujuttuja ja kaikkea muuta kivaa. Enää kaksi esseetä jäljellä! Ja ens viikolla tulee lisää, mutta who cares.


http://findsomehoodoopriest.tumblr.com/post/22574553467/x

Kävin pikavisiitillä pohjosessa ja nautin jokaisesta siellä viettemästäni minuutista. Ehkä se ei olisikaan niin kauheata viettää osa kesästä siellä. Tai siis suurin osa. En ole nimittäin saanut täältä töitä eikä näytä kovin todennäköiseltä, että saankaan. Oishan noita oman alan töitä ollut, mutta mua ei kauheasti innosta mennä minnekään vanhainkotiin vaihtaan vaippoja. Meen sitten kolmeksi viikoksi (toivottavasti) eläinlekurin vastaanotolle. :) Eihän siitä paljoa mitään rahaa saa, mutta tuleepahan vuokra maksettua.

Ajatus katkeilee, kun oon tumblrissa ja katson Gossip Girliä tässä samalla. Kaikkeen sitä ihminen onkin koukussa. Seuraavaksi pistän Gleen pyörimään ja sen jälkeen vielä pari jaksoa New Girliä. Ja oon ihan super innoissani, kun ens viikolla alkaa Pretty Little Liars! Tällä hetkellä käytän aikaani edellä mainittujen lisäksi myös Ella Fitzgeraldin ja Catherine McLellanin kuunteluun, Pottermoreen (joo, moi oon nörtti) ja kirjojen metsästykseen. Oon lukenut viime aikoina tosi paljon sekä kouluun liittyviä että ihan kaikkea muutakin. Koirakirjoja, dekkareita, keittokirjoja, mikrobilsaa, anatomiaa, novellikokoelmia, englanninkielistä chick littiä.


http://granite-gravel.tumblr.com/post/22546477892

Loppuviikko on aika iisi. Huomenna ja torstaina on sellainen työpaja/seminaari-tsydeemi, jossa ei siis tarvitse oikeasti ajatella plus se on puoli kolmesta eteenpäin, joten voin käyttää aamut muuhun. Perjantaina on sitten jotain tunteja, joille pitäis valmistella vähän materiaaleja. Kirjottelen huomenna yhden esseen ja yhden käännöksen ruotsin tunnille. Käyn varmaan myös salilla aamulla, jos en oo aivan rättipoikki.