Tämä viikko on mennyt jotenkin älyttömän nopeasti. Mulla ei ole yhtään lauantai-olo ja melkein sainkin sätkyn, kun aamulla heräsin siihen, kun äiti soitti ja kello oli jo kymmenen. :D En kyllä käsitä, miten nukuin niin pitkään, mutta ehkä sitä univelkaa on taas kertynyt. Olen ollut siis hurjat seitsemän tuntia hereillä ja ehtinyt jo tehdä vaikka mitä. Olen mm. imuroinut, tiskannut, kirjoittanut 2 sivun koosteen ja käynyt 10 kilsan pyörälenkillä. Tarkoitus olis vielä kirjoitella anatomian essee loppuun ja lukea mikrobilsan kokeeseen, mutta en aio ottaa niistä stressiä. Liian hyvä päivä stressaamiseen. :)

Kolme päivää koulua ja sitten lähden REISSUUN. Lähden siis torstaina ja tuun takaisin seuraavan viikon keskiviikkona. Tai no kotona oon vasta torstain puolella, mutta kuitenkin. Vähän huono aika lähteä reissuun, kun on kokeita sun muuta kivaa, mutta ehtiipä ne tehdä myöhemminkin! Eikä mulla jää kun yksi koe tekemättä ja ainahan on uusintakoepäivä. Ai joo, siis lähden Latviaan. Juomaan lattea Jungelle ja shoppeileen New Yorkeriin. Ja toivon mukaan biitsille, riippuu tosin säästä.


kuva

Parin viikon päästä pitäisi mennä harjoitteluun. Tässä vaiheessa alkaa vähän jännittää. Ei niinkään se harjoittelu vaan se, että ehdinkö saada opintotukipäätöksen ajoissa. En ole ehtinyt vielä edes tehdä sitä, kun koulun puolelta olivat onnistuneet sotkemaan koko harjoittelun. Ja nyt se mun ohjaaja ei vastaa mun sähköpostiin ja yllättäen mua ärsyttää aika lailla. Siis on mulla säästössä sen verran, että saan vuokran maksettua, mutta en vain haluais koskea niihin rahoihin. En kyllä edes tiedä mihin säästän, mutta se ei olekaan pääasia. Ja kesätöistä tulee sitten se reilu 600 euroa, joista saan pari sataa säästöön, mutta ne rahat saan vasta heinäkuun lopussa.