Jos minä voisin muuttaa maailmaa, tekisin kaikki kliseiset jutut, kuten poistaisin sodat, nälänhädän, kuivuuden jne. Jättäisin kuitenkin jonkin verran kurjuutta, koska ilman sitä ihmiset eivät osaisi arvostaa onneaan. Mistä pääseekin haaveisiin. Mitä järkeä haaveissa on, jos omistaa jo kaiken mitä haluaa? Haaveet on ehkä parasta, mitä minulla on tällä hetkellä. Ugh, tuokin on niin klisee. Samoin kuin haaveeni: koti suurkaupungissa, unelma-ammatti, ikuinen nuoruus, kakkosasunto jossain lämpimässä ja tuhottoman paljon vapaa-aikaa. Rahakin olisi tietty ihan kiva juttu, mutta mihin tarvitsee ylimääräistä rahaa, jos työstä saa niin paljon, että sillä pärjää ja säästöönkin saa jonkun verran?

Jos elämä olisi kuin Sinkkuelämää tai Gossip Girl, niin olisiko se näin hauskaa ja kurjaa, kuin minun elämäni nyt? En usko. Ehkä vain en ole sellainen tyttö, joka nauttisi siitä, vaikka Blairin tai Samanthan elämästä onkin ihana haaveilla joskus. Ei minusta ikinä olisi kotiäidiksikään, haluan tehdä jotain konkreettista. Ja sitä paitsi en edes pidä lapsista. Ne pelottavat minua. :D

Luin aamulla Stella Harasekin blogia ja täytyy myöntää, että olen vaikuttunut. Stella on idolini, vaikka en tyyliblogia itse kirjoitakkaan. Haluan Stellan elämän! Tai en ehkä kuitenkaan, mutta jotain samantapaista. Ei minusta olisi kirjoittamaan tyyliblogia, koska en ajattele tyyliä, vaatteita tai meikkejä kuin ehkä 2 minuuttia viikossa. Tarpeeksi huolestuttavaa? Ei vai? Hitsi.

Tähän lopuksi voisin listata unelmapaikkojani. Lihavoiduissa olen jä käynyt ja kursivoituihin olen menossa seuraavien 3 kuukauden aikana. Kommentit tietysti by minä.

ROOMA - tarvitseeko edes kommentoida? Rakastan, rakastan ja rakastan! Parempi kuin yhdenkään kaupunkiin sijoittuvan elokuvan perusteella voisi toivoa.
VENETSIA - samaan kategoriaan Rooman kanssa. I'm totally in love with this city!
MILANO - jos olisin rikas ja kaunis, haluaisin asua Milanossa.
BARCELONA - kaunis, kuuma ja trendikäs.
LONTOO
- toivottavasti lunastaa kaikki odotukset
NEW YORK - tottakai kaikkien unelma, ehkä sitten joskus!
BERLIINI - ei ehkä mikään kuumin menomesta, mutta kaunis kaupunki ja ehdottomasti rakastumisen arvoinen!
PARIISI - omien kokemusten perusteella parempi jättää arvostelu väliin, olin vain yhden yön Gare du Nordin asemalla.
HONGKONG - kaverin kertoman perusteella upea paikka
SYDNEY - lämmintä, aurinkoista JA upea paikka, kuka muka voi vastustaa?
MONTREAL - kuvien perusteella kaunis, ja kyllä, valitsen matkakohteet kuvien perusteella. :D

Tässä vaiheessa loppui puhti. Anteeksi, olen laiska tänään. Kesällä alkaa taas maailmanvalloitus, sillä haen ulkomaille kesätöihin. Ainakin Nordjobbin kautta ja ehkä Allianssin, vaikka sen kanssa onkin rahoitusongelmia. En ole nimittäin ihan varma haluanko maksaa 420 euroa siitä, että pääsisin töihin 8 viikoksi paikkaan, jossa tienaa 50 e viikossa = jäisin 20 e miinukselle. Outo systeemi, ei mene minulla ainakaan ihan jakeluun. Mutta katsotaan nyt, mitä maailma heittää jalkoihin ja valitaan niistä parhaat palat! Ehkä Italia kutsuu jälleen ensi kesänä!

^^Sancia