Ajatuksissa on seikkaillut haave parisuhteesta. Taas. Oishan noita tarjokkaita, mutta kun haluan jonkun, josta oikeasti tykkään enkä mitään väliaikasta lelua. Ahdistaa, kun kaveri yrittää parittaa mua poikakaverinsa kaverille, joka siis on ihan aikusten oikeasti kiinnostunut musta. Tämä tilanne on jotain aivan uutta mulle.

Kaverit on nauraneet mulle lauantai-illasta asti. Olin kai niin hemmetin hauska baarissa. -.-' Sanovat vaan, että ainakaan musta ei tuu ilkeä kännissä, mutta katoan tanssiin ihan vieraiden tyyppien kanssa. So? Onko se joku ongelma? Oon kuitenkin iso tyttö ja osaan pitää itestäni huolen. Ainakin luultavasti. :D Täytyy kyllä myöntää, että lauantaina oisin saattanut lähteä sen yhden tyypin mukaan, mutta kun kaverit ei päästäneet. :(

Mutta asiasta kukkaruukkuun, en jaksa jauhaa niistä bileistä enää. Life goes on. Mutta siis tästä parisuhde asiasta. Kun mä kaipaan jotain, jonka viereen käpertyä katsoon leffaa tai vaan olemaan. Onko se liikaa vaadittu?

Viikonlopuksi kotiin...seuraavaa postausta saatte siis odotella ensi viikkoon asti.