Huomenna aikainen herätys, lähdetään abipäiville. Kiva, kun kuulin juuri, että yksi entinen luokkakaveri (jota en ole nähnyt pitkään aikaan) on myös lähdössä. Toivottavasti törmäillään. Ei ole vielä varmaa, onko shoppailu aikaa, mutta hope so. Haluan Stockalle! Ja Sokokselle. Jos vaikka löytäisin sen takin viimein. Ja serkulta pitäisi hakea True Blood -kirjat, kun se lupasi lainata ne mulle jo kesällä, mutta en oo ehtinyt käydä hakemassa.

Ihmissuhdeongelmat alkaa selkiään. Olen edelleen erittäin kettuuntunut A:han, enkä siis kauheasti halua olla sen kanssa tekemisissä, mutta ollaan ainakin asiallisissa väleissä. Joudun kuitenkin sen verran paljon koulussa sen kanssa tekemisiin, että välien poikkaisu aiheuttais ongelmia muillekin ihmisille. Ja näin saan kuitenkin säilytettyä välit C:hen. Purin tuota tympääntymistä yhdelle ihanalle ihmiselle ja hänkin oli sitä mieltä, että mulla on täysi oikeus olla A:lle vihainen. Kiva, kun löysin jonkun puoluettoman ja luotettavan ihmisen. Hänkin sitten kertoili mulle luottamuksellisia juttuja. Mulla kun on sellainen maine, etten levittele toisten asioita eteenpäin.

Silmätipat on inhottavia, kun niitä pitää säilyttää jääkaapissa ja ne on sitten ihan kylmiä. :S Vielä ei mitään suurempaa muutosta ole näkynyt, edelleenkin koskee, jos tuijotan liian kauan näyttöä. En pystynyt olemaan etätunnillakaan, kun alkoi vihlomaan.

Porukka haluaisi hommata abi-paidat. Hankittiinhan me silloin ysilläkin vastaavat, mutta ei niitä oikein kukaan enää käytä. Paitsi minä. Se on mun paksuin huppari! :D

Vähän faktoja pitkästä aikaa:
1. Olen lukenut kaikki Meg Cabotin kirjat englanniksi
2. Punastun aika helposti
3. Olen aika mustasukkainen kavereistani
4. Ajattelen ihan liikaa X:ää
5. Löin 13-vuotiaana pääni niin, että piti laittaa 4 tikkiä
6. Ärsyynnyn helposti, mutta yleensä muut ei sitä edes huomaa
7. Olen oikeastaan aika huomionkipeä, mutta en tykkää olla isossa porukassa huomion keskipisteenä
8. Analysoin joskus liikaa
9. Kohta on pakko ostaa uusi mp3-soitin, kun entinen on palasina
10. Olin peruskoulussa aika nörtti :DD (päättötodistuksen ka. yli 9, lukuaineista yli 9,5!)