Koulussa oli kaikki ennallaan, ei mitään uutta. Sain saksan aineen takaisin ja opettaja kehui sitä. Olin ylpeä itsestäni. Matikan opettaja oli mukava. Se oli hieman juuri pelottava kokemus. :] Koulun jälkeen kävin koiran kanssa lenkillä ja lähdin sitten ZUMBAAN. Sielläkin oli muuten kivaa. Uudet tanssitossut toimi vaaditulla tavalla. Nyt oli aika paljon itämaista tanssia, joten se sujui kuin vanhalta tekijältä, nimim. harrasti itämaista tanssia vuoden.

Kaveri pyysi mukaan katsomaan Hunkseja. Vähän epäilyttää, mutta toisaalta samalla saan treffattua kaveria, jota en ole nähnyt kesän jälkeen, vaikka mun piti mennä sinne ja sen piti tulla tänne, mutta aina meni aikataulut ristiin. Vähän myös epäilyttää lähteä tyttöporukalla baariin, mutta kaikkea pitää kokeilla. Jos menee järki, niin sitten menee.

Tänään tuli työmiehet aamulla ja minä olin onneksi ehtinyt käydä suihkussa ja meikata. Aattelin, että sieltä tulee sellasia 40 v. äijiä, mutta olin väärässä. Sieltä tuli kaksi sellasta ihan kohtuu hyvän näköstä alle kolmekymppistä tyyppiä. Arvatkaa meinasko tippua silmät päästä. Harmitti lähteä kouluun.

En nähnyt X:ää koko päivänä, vaikka näin jälkein päin ajateltuna, oli se koulussa. En vain kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Huu, pelottavaa. Olin kai liian onnessani siitä, että sain yhtä vaille täydet pisteet enkun kuuntelusta. Tai ehkä vain olen päässyt yli X:stä. Toivottavasti olen.