Baari-ilta á la Sani:

Joskus seitsemän aikaan meen kaverin luokse ottaan pohjia. Juodaan ensin puoli pulloa rommia ja sitten päälle vielä vähän tequilaa. Nauretaan ihan älyttömästi ja jutellaan kaverin kämppiksen kanssa.

Kymmenen aikaan lähdetään kävelemään baariin ja ollaan ihan liian aikasin siellä, koska meidän lisäksi on vaan muutama tyyppi. Otetaan yhdet drinkit (Sex on the beach, baby!) ja istutaan jauhamassa paskaa siihen asti, että porukkaa tulee lisää ja kehtaa mennä tanssimaan. Juodaan yhdet shotit ja tanssitaan lisää. Tässä vaiheessa tulee ensimmäinen iskeen mua eikä sillä mene perille, että en ole kiinnostunut. Olin nimittäin iskenyt silmäni pariinkiin muuhun tyyppiin. :D

Joskus puoli kahden maissa haetaan vettä ja istutaan hetkeksi alas. Siinä tuli sitten sellaset kaakkois-aasialaisen näköset veljekset iskeen meitä. Valitettavasti selvis, että ne on samalla alalla kun me. Ne oli kyllä tosi hyvän näkösiä, mutta niihin kuitenkin törmää sitten koulussa jossain vaiheessa. No thanks.

Oltiin puoli neljään asti baarissa ja sitten käveltiin kotiin. Illan aikana mua ehti yrittää seitsemän eri tyyppiä, joista pari tuli iholle. Mikään ei ärsytä mua enemmän baarissa kuin se, että vieraat tyypit alkaa kähmiin mua tanssilattialla. Varsinkin sen jälkeen, kun oon erittäin selvästi (heko heko) osoittanut, etten ole kiinnostunut. Seuraavalla kerralla otan jonkun jätkäkaverin mukaan turvamieheksi. ;)

Mutta joo, kivaa oli ja olo on tänäänkin lähes loistava. :)