Olen taas enemmän tai vähemmän laiminlyönyt blogiani, mutta kaikki muu tuntuu vievän niin paljon aikaa. Niin kuin nyt vaikka noi työt. Kolmen vartin päästä pitäis lähteä ajeleen työpaikalle ja kotiin pääsen sitten illalla yhdeksän aikoihin. Ja tottakai huomenna on sitten aamuvuoro. Inhoan näitä ilta + aamu putkia. Onneksi loput tämän viikon vuorot onkin sitten aamuja. Ja kolmen viikon päästä alkaa loma! Mulla on pitkä vapaa juhannuksen aikaan, mutta ensi viikolla teenkin sitten pidemmän putken, koska tunnit täytyy saada täyteen. Teen juhannus-viikolla vaan kolme vuoroa, joista yksi on tosin yövuoro, eli siitä saa vähän enemmän tunteja. :)

Eilen oli viimeinen tentti ja suurella todennäiköisyydellä se meni jopa läpi. Pelkäsin etukäteen, että siinä kysyttäis sellaisia asioita, mihin en jaksanut keskittyä tenttiin lukiessani, mutta loppujen lopuksi oisin osannut vastata kaikkiin kysymyksiin. Olin aika helpottunut, kun tentti oli vihdoin ohi. Nyt ei tarvii oikeasti mennä kouluun ennen kun vasta joskus elokuun lopussa. Onhan mulla tietty tehtävänä nää harjottelun esseet, mutta se ei ole niin iso juttu.

En ole vieläkään saanut kesäopintotukipäätöstä, mutta ainakin mun hakemus on nyt käsittelyssä. Ehkä ne rahatkin sitten saa joskus. Pitäisi mennä käymään vuokranantajan toimistossa juttelemassa kesävuokrasta. Kun meillä on silleen, että jos luovuttaa avaimen toimistolle, niin saa pitää kämpän puolella vuokraa. Säästäisin kahdelta kuukaudelta sen 240 euroa ja se on ainakin mulle iso raha.

Mutta joo, pitää mennä tekeen eväät ja sitten vähitellen siirtyä kohti työpaikkaa. Hauskaa päivää kaikille!