Tänään on ja ei ole ollut hyvä päivä. Seuraavat kaksi koulu viikkoa ovat aika rankkoja eikä kouluun palaaminen innostanut yhtään. Lisäksi huomasin, että tulostimeen pitää ostaa erilainen johto, jos haluan sen liittää kannettavaan. Tietysti menin ja ostin väärän johdon (ei tosin ollut mun vika, tein vain niinku käskettiin) ja nyt pitäis jostakin taikoa se uusi johto, mutta kun ei ole mitään käsitystä, mistä sellasen sais. Valoa päivään toi Forever21:n paketti, joka mulle käytiin tuomassa ihan kotiovelle asti. Lisäksi oli ihan kiva nähdä koulukavereita.

Tässä on nyt taas mennyt pari päivää ilman postausta, mutta en ole vai jaksanut / ehtinyt. Eilen olin kämpillä niin myöhään, etten jaksanut avata konetta enää. Mutta korvauksena tästä hiljaisuudesta saatte kolmen (3) päivän edestä haastetta.

Päivä 6 – Minun päiväni

Tämä tuli kyllä jokseenkin käsiteltyä edellä, mutta laajennetaanpas vähän. Heräsin, menin kouluun, kävin hyppärillä kämpillä katsomassa sähköpostit (joojoo, koulullakin vois...) ja menin sit takasin pariksi tunniksi kouluun. Kävin kaks reissua kaupungilla, ensin kaupassa ja sitten kirjastossa ja johtoa metsästämässä. Seuraavaksi ois tarkoitus katsella vähän TV:tä, ensin koneelta ja sitten tuosta masiinasta Glee ja Conan.

Päivä 7 – Paras ystäväni

Mun koira. Ihana karvapallo. Piste.

Päivä 8 – Se hetki

Se hetki, kun huomaa, että on taas mokannut
Se hetki, kun muistaa, että tee on ollut hautumassa jo melkein puoli tuntia..UPS.
Se hetki, kun tajuaa, että on koko ilta vapaata ja voi vain makoilla sängyssä tekemättä mitään mainitsemisen arvoista.


Hauskaa alkanutta viikkoa!