Tänään oli hyvä päivä, tällaisia lisää! :)

Ensinnäkin: sairaalasta soitettiin ja sain ajan ens viikolle! Jee! Tästä olen varovaisen innostunut. Eihän tuo tietty tarkoita sitä, että pääsisin lähitulevaisuudessa leikkaukseen, mutta on tuo sentään alku. Liian aikaisin en kuitenkaan ala juhliin, koska sillä on tapana kostautua. Enkuksi sanoisivat, että "I don't want to jinx this" mutta en tiedä, onko sille suomenkielistä vastinetta.

Toinen jättebra asia oli, kun kaveri soitti tuossa iltapäivällä ja sanoi, että sen vauva oli syntynyt aamulla. Se vaivautui siis vartavasten soittaan mulle, koska oon täällä kaukana, enkä varmaan sais muuta kautta kuulla ilouutista. Ihana muru!

Juttelin myös toisen kaverin kanssa, pitkästä aikaa. Tää on sellanen, jonka kanssa ollaan oltu kavereita melko kauan, mutta viime vuosina nähty aika harvoin. Nyt sitten puhuttiin, että ois tosi ihana nähdä ja tää kaveri sanoi, että sillä on ikävä mua. Awws. Mullakin sitä!

On ihanaa tulla muistutetuksi siitä, että on ihmisiä, jotka välittää. Välittämisestä puheenollen, mulle tuli eilen tekstari numerosta, jota en tunnistanut. Hetken pähkäiltyäni tulin siihen tulokseen, että ei hemmetti. Tää tyyppi, jonka kanssa mulla oli jonkin asteista minisäätöä (lievää liioittelua) olikin säilyytänyt mun numeron (ei varmaan tarvi edes sanoa, että minä en hänen numeroaan) ja kyseli nyt kuulumisia. Melkein neljän kuukauden hiljaisuuden jälkeen. Miksi? Mitä noiden jätkien päässä liikkuu?

Hauskaa viikonloppua murut!