Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?

Mulla oli/on tänään päällä mustat Linkin pillifarkut (ainoat omistamani pillifarkut!), vaaleanvihreät sukat, valkonen perustoppi ja pinkki huppari. :)


Tää J, josta puhuin jo kahdessa aikasemmassa postauksessa oli tänään kommentoinut Facebookissa yhtä mun kuvaa. Mielenkiintoista. Ehkä mun ei pitäisi kehittää tästä mitään ongelmaa. Asiat etenee niinku etenee, ilman että saan hermoromahduksen pohtimalla mihin suuntaan ne etenee. Eikö? I don't wanna mess this thing up, kuten Lady Antebellum laulaa.


werealreadybeautiful.tumblr.com/

En ole saanut mitään aikaan tänäänkään. Kävin sentään kaupassa, mutta muuten aika on kulunut musiikkia kuunnellen. En ole pahemmin jaksanut edes datailla, ei vaan kiinnosta. Onneksi ei ole huomenna tehtävien palautuspäivä. Tiistaina kuitenkin pitäisi yksi essee palauttaa enkä ole edes aloittanut sitä saati sitten hankkinut lähdekirjallisuutta. Ehtiihän sen huomennakin. Eikun oikeasti, taidan aloittaa valmistelut jo tänään, niin ei ole huomenna kauhea paniikki. Onneksi arvostelu on skaalalla Pass/Fail eli se voi olla ihan surkea eikä vaikuta numeroon. :)


mondaymorningdreams.tumblr.com/post/11473453694

Miettiikö miespuoliset henkilöt näitä rakkaus-/ihmissuhde juttuja ikinä? Kun tuntuu, että itse kehitän tästä seurustelemattomuudestanikin kauhean ongelman, vaikka se ei sitä ole. Ehkä ennemminkin kaipaan mitä tahansa läheisiä ihmissuhteita, en niinkään sitä romanttista laatua, vaikka en sellaistakaan panisi pahakseni. Tämä on näitä yksin asumisen haittapuolia; liikaa aikaa ajatella näitä asioita. Obsess ois täydellinen sana kuvaamaan mun suhdetta tähän aiheeseen, mutta suomenkielinen vastine on hukassa, vaihteeksi..


no.gosupermodel.com/profiles/picture_archive.jsp

Kellot siirretty talviaikaan. Jännää. Tarkoittaako se sitä, että voin aloittaa myös joulukauden? Glögiä, pipareita ja joululeffoja? Täytyy kyllä myöntää, että olen jo syksyn ekat glögit juonut ja lisäksi oon syönyt sekä joulu- että piparisuklaata! Ja Lidlin saksalaisia suklaakuorrutettuja "pipareita". Lidlistä puheenollen, ostin niiden valmislasagnea ja se oli äärettömän pahaa. :S

Näin postauksen lopuksi pieni tiedotusasia. Tulin siihen tulokseen, että sama kulkea täälläkin Sanina, kun Sani oon muuallakin. Eli älkee ihmetelkö, kun seuraavan kerran tulen kommentoimaan. :)