Hola amigas! Olettaen nyt, että siellä ruudun toisella puolella on naispuolisia henkilöitä. Jos oletus on väärä, pyydän anteeksi. Aika kuluu älyttömän nopeasti. Kohta on JOULU. Härregud. Täällä olo on selvästikin liikaa mun elimistölle. En pysty nukkuun kunnolla (liikaa ääniä...), on jatkuvasti hiukan huono olo ja ah-niin-ihana asentohumaus on palannut. Ei nää oikeasti johdu siitä, että oon täällä, vaan jostain ihan muusta. Kai. Jotenkin taas väärä olo. Pitäis olla aikuinen. Tarkoittaako se, ettei joulusta saa nauttia? Tarkoittaako se, että enää ei tarvii lahjoja, kuten eräs minulle koko ajan toitottaa. Enhän minä lahjoja TARVITSE, mutta oishan se ihan kiva, jos edes joku olisi ajatellut minua. Ei se sisältö vaan se ajatus siellä taustalla. Se, että joku välittää.


KUVA

Kaveri soitti ja kysyi, mitä se voisi ostaa poikaystävälleen joululahjaksi. Ja mua itketti. Pitäisi olla laki, että parisuhteelliset eivät saisi puhua poika-/tyttöystävistään sinkuille. Tai jos puhuukin, viestin ei tarvis olla se, että on jotenkin epäonnistunut ihmisenä, kun ei seurustele. Toisaalta kivempi lähteä tyttöjen kanssa uutena vuonna bilettään, kun on vapaa tekeen mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Reckless & crazy. Aattelin kerrankin jättää ajatukset kotiin ja mennä vaan tunteella. Paskat siitä, mitä muut sanoo! :)


KUVA

Palaillaan vielä viimeistää aattona, mutta jos jostain syystä en pääsekään tänne ennen sitä, niin toivotan kaikille AIVAN MAHTAVAA ja ILOISTA joulua täältä hankien keskeltä!