Olen töissä, iltavuorossa ja vietän koko vuoron (tai ainakin suurimman osan vuorosta) koneella harjoittelutehtävien parissa, koska ohjaajani ei ole tänään töissä. Olen näiden kahden ensimmäisen tunnin aikana saanut tehtyä vähän lääkehoidon tehtävää ja vähän hoitosuunnitelmaa, joten palkitsin itseni harhautumalla Vuodatukseen. Eihän tää ihan luvallista oli, mutta sattumalta olen tällaisessa pikkukopperossa yksin, ovi kiinni eikä kukaan käsitä tulla häiritsemään mua. :D Toivottavasti.

Juhannus oli ja meni. Juhannussalon koristelun missassin itsestäni riippumattomista syistä, mutta olihan se ihan komea näky sitten koristeltuna ja pystytettynä. Oli ihan mahtava ilma pyöräillä reilut parikymmentä kilometriä, mutta kyllä se myös tuntui jaloissa (ja takamuksessa!) Juhannuspäivänä oli aika hiljasta kaupungilla. Jonkun verran oli nuorisoa ulkona kaljottelemassa ja mulle tuli ihan semmonen täti-olo, kun menin pyörällä ohi. Eilen kävin meressä uimassa ja oli ihan hemmetin kylmää vettä.

Viimeinen viikko harjoittelussa ja Pohjanmaalla lähti käyntiin. Viikonloppuna suuntaan aivan toisiin maisemiin ja toisiin työtehtäviin, joskin samalla alalla. Tai ei se ihan varmaa ole, koska en ole saanut soitettua isolle pomolle (:D), mutta kuitenkin. Mua ei itse asiassa yhtään innosta ajatus töistä, mutta jollakin se vuokra on maksettava. Ja valitettavasti raha ei kasva puussa, ei edes rahapuussa. Onneksi tuo on vaan 90 tunnin pesti, eli kolme viikkoa täysaikasena tai kuus viikkoa puoliaikasena. Ei siis paha. Ja työkaverit tunnen entuudestaan. :D Mulle kyllä tarjottiin tänään toistakin työtä, mutta se ois tarkoittanut vähintään 15 kilometrin työmatkaa, eikä mulla satu olemaan ajokorttia saati sitten autoa.

Mutta joo, voisin esittää jatkavani tätä "työntekoa", jos joku vaikka sattuu eksymään tänne mun koppiin. Tai luulee tarvitsevansa mun apua. Hah. Like that would ever happen. Palaillaan viikonloppuna!