Ensimmäinen työviikko päiväkodissa on ohi ja olen vielä hengissä, joten nyt on syytä juhlia! Lisäksi olen yksin kotona, aurinko paistaa ja elämä on ihanaa. Ihan huippufiilis. Tulin juuri ulkoa, olin ottamassa aurinkoa hetken. Nyt on pienen Spotify-hetken aika ja sitten pitää lähteä lenkille. Huomenna mahdollisesti uimaan, jos saan joltain kyydin tai jaksan itse jopa pyöräillä ne 15 kilometriä rannalle. :)

Muodonmuutos edistyy hitaasti, mutta varmasti. Asenteeni on jo muuttunut: nyt hävettää lähteä ihmisten ilmoille "väärissä" vaatteissa. Meikkaus kyllä jää aika useasti, koska olen niin laiska. Tänään tosin olen meikannut jo kahdesti, mutta se olikin poikkeus.

Minusta ja seurastani oikein tapellaan. Huomasin sen ihan vasta, kun kaksi kaveriani (jotka eivät tunne toisiaan!) haluasi lähteä kanssani yhteen tapahtumaan, johon en ole kovin innoissani menossa, ja nyt he inhoavat toisiaan. Hullua. Eipä siinä mitään, onhan se kiva, kun muut tykkää, mutta jotenkin tuntuu, että osa vain käyttää hyväksi. Ystäviä ollaan silloin, kun pitäisi saada seuraa jonnekin, yöpaikka tai joku joka kuuntelee, mutta sitten ei olla valmiita olemaan se kuunteleva ja auttava osapuoli.