Unohdin kertoa vaikka mitä mielenkiintoista edellisessä postauksessa. Ne jatkot, ne jatkot. Mentiin siis bussilla öbaut sellaset 1,5 tuntia naapurikaupunkiin ryyppäämään. Mulla oli matkajuomana YKSI siideri enkä saanut siitäkään juotua kun puolet. Join kyllä muilta niiden litkuja, jotka oli kyllä suurinosa aika kamalia. ^^

Jatkopaikassa saatiin ensin ootella ulkona, että se edes aukeaa ja nyt täytyy olla kauhea bitch ja valittaa: Miksi helvetissä AIKUSET ihmiset ei osaa jonottaa nätisti vaan pitää alkaa tönimään ja tunkemaan? Kiitollisin terveisin, ahtaanpaikankammosta kärsivä, joka sai lievän paniikkikohtauksen siellä, kun ei saanut henkeä. No, päästiin kuitenkin hengissä sisälle ja vietiin takit narikkaan ja mentiin vetään ensimmäiset juomat (salmarit) naamaan. Tanssahdeltiin suurin osa iltaa, mitä nyt kaveri käyttäytyi tosi törkeästi, mutta ei siitä sen enempää. Ehkä oon kauhea tiukkapipo, kun paheksun sitä, mutta ihan sama.

Siellä oli hyvin notkea lanteinen panda! :DD Ja muutenkin porukalla on jos jonkinlaisia asuja. Oli kiva nähdä entisiä luokkakavereita ja muita tuttuja ja tutustua uusiin tyyppeihin. Yritti siellä joku mua iskeäkin, mutta ei kauheasti kiinnostanut. Oon niin tylsä. X aihetti päänsärkyä tanssimalla yhden tosi ärsyttävän tytön kanssa ja päätin sitten, että vitut miehistä. Sen jälkeen meno oli aika kovaa, vaikka vesilinjalla olinkin. En juonut sen salmarin lisäksi kuin yhden rommikolan ja paljon vettä. Ei ollut aamulla edes krapulaa eikä väsyttänyt, vaikka vasta puoli neljän jälkeen pääsin nukkumaan ja kymmeneltä piti lähteä kaupungille.

Tulipahan taas sellainen olo, että oon ihan yksin. Olen outsider. En kuulu oikein mihinkään porukkaan enää ja ihmissuhteet on aivan solmussa. Yritin joskus selittää sitä ulkopuolisuuden tunnettani kavereille, mutta ne käsitti asian niin, ettei niiden seura kelpaa mulle. Onneksi nyt on vähän lomaa kaikesta ja kaikista. Ei tarvitse miettiä muiden ajatuksia eikä ajatella ketään muuta kuin itseäni. Oikeasti odotan lakkiaisia ja sitä, että pääsen eroon kaikista ihmisistä. Hankin uuden elämän.