Olen espanjan tunnilla tässä samalla, tämä on tokan kurssin toinen tunti. :) Aamupäivällä kävin koululla kääntymässä, saatiin enkun prelit takaisin enkä ollut ees ihan kokonaan mokannut sitä. Kaverit valitti, että en tee osuuttani penkkarivalmisteluissa, mutta ensinnäkin a) ne tekee niitä silloin kun mulla on tunteja ja b) en saa minkäänlaista infoa etukäteen. Oon kuitenkin ollut mukana ideoimassa ja hoidan penkkaripäivänä oman osuuteni. Eikä kyse oo siitä, että haluaisin lintsata hommista, mutta ei oikein kestä olla tunneiltakaan poissa.

Penkkariasu on aika kauhea. Ei sais sanoa niin, kun se on yhdessä valitta ja näin, mutta kuvassa ne oli paremman näkösiä. :D Saa niistä tuunattua ihan hienot, toivottavasti ainakin.

Argh, ei vieläkään mitään uutta Skotlannista. Tarkistan sähköpostia lähes maanisen usein. Eikä siellä ole ikinä muuta kuin jotain kurssiposteja. Pitäis olla kärsivällinen ja vain odottaa rauhassa, varsinkin kun on lähes varma koulupaikka tiedossa. Mutta kun ei vaan osaa.

Torstaina mennään kaverin luokse ottaan pohjia ja syömään pizzaa, sitten myöhemmin lähdetään bussilla sinne jatkopaikkaan. Oon kysellyt muissa kouluissa olevilta kavereilta tuleeko ne samaan paikkaan jatkoille, mutta en oo saanut vielä vastauksia. Ois kiva, jos ois paljon porukkaa. :) Tyypit vaan valitti, että lähdetään liian aikasin, kun on 6 tuntia aikaa ryypätä ja se tulee kauhean kalliiksi. Ne ei ymmärrä, ettei sitä koko aikaa tarvi ryypätä. Eipä oo mun ongelma. Pitää käydä ostaan juomat keskiviikkona viimestään, mitähän sitä ostais? Osaatteko suositella jotain?