Eilinen meni poissa koneen äärestä. Lähdin aamulla kavereiden kanssa kaupungille ja oli tarkoitus viipyä pari tuntia, mutta loppujen lopuksi oltiin kämpillä joskus kahdeksan jälkeen illalla. :D Ei oltu koko aikaa kaupungilla vaan mentiin yhden kaverin luokse syömään ja jotenkin se ilta vain venyi. Tänään olen laiskotellut. Tai no kirjoittelin yhden koulujutun loppuun, mutta en vielä lähettänyt sitä opettajalle. Ehkäpä sitten kun olen saanut tämän kirjoitettua. Koska eilinen jäi välistä, saatte tänään kaksin kappalein vastauksia haasteeseen.

Päivä 2 – Eka rakkaus

Voi ei! Mun eka rakkaus oli yksi veljen kaveri, jonka perään kuolasin monta pitkää vuotta. Ollaan edelleen kavereita ja nyt lähinnä naurattaa, miten paljon tykkäsinkään siitä. Muistan kuinka aina tuppauduin niiden seuraan, jopa silloin, kun veli meni käymään tämän tyypin luona. Eikä se ollut kenenkään mielestä ihmeellistä. Kai se piti mua kolmantena siskonaan. :D

Päivä 3 – Minun vanhempani

Mitähän niistä? Mun vanhemmat on ihania ihmisiä tai sitten ei. :D Eikun oikeasti ne on ihan kivoja. En mä osaa niistä mitään sen ihmeellisempää sanoa. Molemmat on aktiivisesti mukana eri yhdistyksissä ja yhteiskunnallisesti valveutuneita. Yritän tässä kuulostaa fiksummalta kuin mitä oikeasti olenkaan.


Tällaista tänään. Nyt taidan mennä katsomaan, joko ruoka olisi valmista. Mulla on kyllä niin loistava palvelu täällä, että parempaa saa hakea.

Ai joo, otsikko on Janet Evanovichin kirjan nimi. Me likes it.