Kouluangsti on aiempaa lievempää, kun tuli vähän selkoa tähän loppuviikon lukkariin. Meillä kun siis on joka viikko eri lukujärjestys ja edellisen viikon lopussa saa tietää seuraavan viikon tunnit. Mua se ärsyttää välillä ihan tosissaan, kun ei pysty suunnittelemaan elämää kuin just sen viikon eteenpäin. No anyways, mieliala on pikkusen korkeemmalla kuin edellisen postauksen aikoihin.

Olin tänään leikkimässä tutoria amkkipäivillä pääkampuksella ja tutustuin yhteen vaihtariin. :) Kutsuin sen sitten bilettään meidän luokan kanssa lauantaina. Järkätään nimittäin kotibileet mun synttäreiden kunniaksi. Taidan kuitenkin juoda vähemmän ku viimeksi. :DDD Oli kyllä tämän päivän aikana pienia mental headslap hetkiä, kun kaveri tuli syömässä (käytiin porrastetusti syömässä) ja sano, että yksi niistä viime viikolla mua baarissa piirittäneistä jätkistä oli ala-aulassa. Mun piti sitten ninjailla tieni syömään ja yrittää vältellä sitä tyyppiä. xD Onnistuin jopa! Pelkäsin kyllä koko ajan, että törmään yhteen toiseen tyyppiin, jota en halua tavata ever again. Katotaan onko huomenna yhtä hyvä tuuri!

Parin päivän päästä teinivuodet on ohi. Ei se 20 tarkota, että mun pitäis aikustua, eihän?

Mulla on lauantain suhteen pieni vaatekriisi. Haluaisin laittaa jotain vähän hienompaa, mutta mun ainoa kunnollinen bilepaita on sellanen, että se jättää vatsaa paljaaksi (varsinkin, kun omistan vaan matalavyötäröisiä farkkuja....) Onko se törkeen näköstä vai onko se vaan törkeen näköstä?

Asiasta kukkaruukkuun tämä poika on söötti. Siis just sellasella 13 vee tavalla.