Anteeksi tämä älyttömän pitkä hiljaisuus. Voisi luulla, että läksyjä on niin paljon, etten ehdi kirjoittaa, mutta totuus on se, että olen vain ollut jotenkin niin tyhjä taas. Tähän mennessä siis tasan 2 tehtävää ollut, toinen pitää palauttaa itse asiassa huomenna, mutta koulun verkko pissii, enkä tiedä saako ne sen korjattua ajoissa. Not my problem. Se tehtävä oli kyllä suoraan sieltä ja ohjeistus myös. Tai siis mikä ohjeistuss... Koulu ärsyttää ihan älyttömästi ainakin toistaiseksi ja haaveilen kesken jättämisestä, mutta valitettavasti olen järkevä ja tiedän, että on pakko sinnitellä tämä yksi vuosi. Kohtahan se on ohi. Sitten voin häipyä.

Huomisen joudun olemaan poissa koulusta ja sen takia voi mennä yksi kurssi/moduuli kokonaan nollille, mutta who cares. Huomaatte varmaan, miten älyttömän hyvä motivaatio mulla on. Pitäis yrittää tsempata, mutta kun ei oikein jaksa kiinnostaa. Ois pitänyt pitää välivuosi ja mennä vaikka eläinlekurille töihin. Ois ollut hiukan juuri mielenkiintoisempaa. Toisaalta ihan tykkään kaikista uusista tutuista, mutta opetuksen taso on aika surkeaa välillä ja nää orientoitumisopinnot on oikeasti aika turhia.

Kolmen viikon päästä on syysloma! Ja siitä kahden viikon päästä harjoittelu. On sentään jotain odotettavaa. Vielä pitää selvittää, voiko harjoittelun suorittaa mun iki-ihanassa kotikaupungissa vai pitääkö tosissaan jäädä tuonne. Siis ei mulla ole mitään Pohjanmaata vastaan, päin vastoin, mutta silti haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa kotiseudulla, koiran takia.