Sain tän kyselyn kaveriltani enkä jaksa alkaa kääntään, joten nyt luvassa siis hiukan englanninkielisiä kysymyksiä ja suomenkielisiä vastauksia. Enjoy.

1) Tell us about your first kiss

*Ahahahhaaaaa. Se on supernolo. Leikittiin venäläistä postia kaverin synttäreillä. Alunperin ei ollut tarkoitus sellasta tehdä, mutta kun sinne tuli kolme meidän luokkalaista poikaa kuokkimaan. Melkein kuolin kauhusta, kun jouduin sinne suljetun oven taakse sen söpöimmän (ja ärsyttävimmän...) kanssa. :') Vuosi oli muistaakseni 2005.

2) What is the most expensive casual item of clothing you've ever bought?

*Ostin muutama vuosi sitten sellaisen tummansinisen neulepuseron, joka maksoi 50 euroa. Mulla on se edelleen eikä siinä näy mitään käytön jälkiä.

3) What was the first job you ever wanted as a kid?

*En itse asiassa muista/tiedä. Oisko ollut joku poliisi tms.

4) Tell us about your group of school friends

*Lukiossa meitä oli aluksi sellainen 9 hengen porukka, mutta sitten eräät pisti vähän välejä poikki keskenään ja porukka oikeastaan hajosi ja minä jäin näiden tappelevien osapuolien väliin.

5) What would you name your kids?

*Tykkään miettiä nimiä ja tällä hetkellä suosikki yhdistelmiäni ovat Ava Olivia, Isla Susanna ja Luca Mathias.

and 6) Who do you want to answer the survey next?

*No kuka vaan haluaa :D




Yritän kirjoittaa esseetä, mutta ajatus ei kulje. Pitäisi pystyä irtautumaan koulusta edes yhdeksi päiväksi, mutta jotenkin kummasti meille annetaan tehtäviä vain viikonlopuksi. Arki-illat on aina ihan vapaat, tai ainakin melkein, mutta viikonlopuksi annetaan joku iso assignment, kuten tää mitä mun pitäis olla tekemässä. Tietty voi jättää kaiken sunnuntai-iltaan, jos pystyy unohtamaan odottavat tehtävät. Multa se ei onnistu.


weheartit.com/entry/15438054

Olen viime aikoina puhunut vain koulusta. Se on varmaan aika tylsää luettavaa! Eipä mulla kyllä ole sosiaalista elämää, mistä valittaa. Ainoa söpö vastakkaisen sukupuolen edustaja on a) varattu b) mua 13 vuotta vanhempi ja c) sillä on lapsi. Mutta kaverina se on ihan hyvää seuraa. Noista luokkakavereista viihdyn parhaiten yhden nepalilaisen tytön kanssa. Se on hirmu kiva eikä sitä häiritse mun hiljaisuus.


weheartit.com/entry/14796947

Laittauduin tänään pitkästä aikaa hienoksi. Meillä on keskiviikkona kouluvuoden aloitusbileet ja tein sitä varten testimeikin ja laitoin hiukset ja valitsin asun. Lähden sinne pitämään hauskaa, mutta myös katsastaan tämän kaupungin miestarjontaa. Ei mulla ole varsinaisesti haku päällä, mutta you never know. :) Pitää vaan katsoa, ettei mee koko opintotuki baariin tai muuten voi olla seuraavat viikot aika rankkoja. On mulla hätärahastossa vielä jonkun verran, mutta säästän niitä niin pitkään kuin mahdollista.



Here you go. Tuolta minä siis näytän hyvänä päivänä. Ja hyviä päiviä on harvassa. Aivan sama jos joku mut tuosta tunnistaa. En jaksa enää välittää, kun pääsin muuttaan pois, kauas pois.