Day 19: The First Wedding/Funeral You’ve Been To
Day 20: Someone Who Shares The Same Birthday As You
Day 21: A Place You See Yourself In 5 Years
Day 22: Favorite Website
Day 23: Favorite Boy Name
Day 24: Favorite Athlete From Your Favorite Sport
Day 25: Guilty Food Pleasure
Day 26: Favorite Form Of Exercise
Day 27: Favorite Television Program
Day 28: A Picture Of What You Wore Today
Day 29: Something that inspires you.
Day 30: A Song I Wish I Knew The Words To

Olin ensimmäisen kerran hautajaisissa joskus tosi pienenä. Ensimmäiset hautajaiset, joista muistan vähän, oli mun serkun hautajaiset -96. En tiedä kuinka paljon niistä muistoista on oikeita ja kuinka paljon sellaista, mistä mulle on kerrottu. Muistan sen, että arkku oli tosi pieni enkä ihan tajunnut koko asiaa.

Ensimmäisissä häissä olin kesällä -06, kun mun siskon kaveri meni naimisiin ja olin sen häissä tarjoilijana. Ekat häät, jossa olin vieraan, oli mun tädin häät kesällä -09. Mun sukulaiset ei kauheasti harrasta häitä, ne on enemmän maistraatti tyyppiä.

Huoh, läksyjä iso kasa. Pelkästään saksaa 8 sivua. Sain muuten tänään alustavat tulokset ruotsin yo-kokeesta ja L:nä se lähti lautakuntaan. Toivottavasti ei tipu E:hen. Muuten oon ihan myrtsi. Äikästä en vielä tiedä, mutta luultavasti käyn keväällä uusimassa sen. Pitäisi kirjoittaa PS ja HOPS. Ei jaksaisi. Ei huvita.

Myrsky ei ole laantunut, kohta ei uskalla enää pyöräillä kouluun, kun tuulee niin kovaa.