Mulle on viimeisen viikon aikana sanonut 4 ihmistä, että mun pitäis hakea Huippumalli haussa -kilpailuun. Mitä ihmeen pillereitä ne on nappailleet ja mistä niitä saa? Ei tällä pärställä eikä tällä kropalla. Jos ne viime kaudella sanoi Annalle, että sen pitäis laihtua ja että se on vähän lyhyt, niin mulla ei oo mitään mahiksia. Eikä mua sitä paitsi kiinnosta päätyä telkkuun muiden haukuttavaksi. Sinänsä itse mallinurasta oon joskus puolitosissani haaveillut, mutta muut päämäärät on vaan tärkeämpiä.

Myin satasen edestä lukiokirjoja ja hyllyyn jäikin vielä vaikka kuinka paljon. Hello ulkomaat here I come! Kesälomamatkan lennot jos ostais ja sitten katsois jääkö rahaa niin paljon, että pääsis jonnekin lämpimään ennen niitä ylppäreitä. Ylppäreistä puheenollen, mekko on löytynyt. Tai itseasiassa se on mun peruskoulun päättäjäismekko, jota vähän muutetaan tilaisuuteen sopivaksi. Lakki pitäs käyttää pesulassa, se on vähän kellastunut 40 vuodessa. ^^

Seuraavaan postaukseen laitan ottamiani kuvia, jos vaan muistan kirjoitella toiselta koneelta.